https://taskent.meb.gov.tr/meb_iys_dosyalar/2022_05/24140412_ogep_2022_nisan_mayYs.xlsx
Taşkent Anadolu İmam Hatip Lisesi Öğretmenlerinde Ulaş DALKILIÇ tarafından okulumuzda bulunan öğretmenlere "Dezavantajlı gruplara yönelik etkili eğitim süreçleri" sunumu yapıldı. Öğretmenimiz drama tekniğini kullanarak öğrencilerin sorunlarını dile getirdi.
Öğretmenler sınıflarındaki dezavantaja sahip çocukları en iyi bilenlerdir. Bu çocuklar
genellikle devamsızlık yapar, yorgunluk işaretleri verirler. Ayrıca okul performansı düşük
olan bu çocukların aile içi sorunları da bulunmaktadır. Bu çocukları belirleme, eğitime geri
dönmelerini sağlama ve başarı durumlarını izleme öğretmenlerin yapabilecekleri arasında
yer alır. Bu nedenle, öğretmenlere hizmet öncesi ve hizmet içinde buna
yönelik eğitimlerin verilmesi, öğretmenlerin farkındalıkları artırmak ve onların bu konudaki eğitim gereksinimleri belirlemek anlamında araştırmaların yapılması önem taşımaktadır, denildi.
Yayın Tarihi: 24.05.2022